Opdrachten en referenties

Opdracht van VvAA aan Intance
Augustus 2014 – december 2015 en juli 2016 – november 2017

VvAA is een vereniging die zich inzet voor medici. Zij bieden diensten aan op het gebied van verzekeringen, opleidingen en accountancy & fiscaliteit. VvAA is een omslag aan het maken van het achteraf samenstellen van jaarstukken naar het tussentijds rapporteren in het lopende boekjaar. Hierdoor is in het lopende jaar extra werkdruk ontstaan. Daarnaast is VvAA gestart met de implementatie van AFAS software en een nieuwe rapportgenerator. Door mijn ervaring met AFAS en veranderingstrajecten zal ik hier mijn steentje aan kunnen bijdragen. Bij de tweede opdracht neem ik werk uit handen van een andere vestiging van VvAA, omdat daar ondercapaciteit is ontstaan.

Referentie van VvAA
“Wij hebben Moniek ervaren als een zeer prettige en betrokken collega, die snel en vakkundig haar werk doet.
Haar werk is verzorgd en haar klantbenadering zeer professioneel. Daarnaast pikt ze zeer vlot allerlei nieuwe zaken op (niet onbelangrijk in een kantoor waar veel veranderingen plaatsvinden).
Bij twijfel stelde ze een vraag en ook dat was belangrijk. Ik beveel haar graag aan.”

mr. Cecile Brentjens RB
Fiscaal jurist en manager belastingadvies Nijmegen

Opdracht van Kempen Küppers Accountants en belastingadviseurs aan Intance
Januari 2014 – juli 2014 en januari 2016 – juni 2016

Kempen Küppers is een regionaal accountantskantoor in Sint Anthonis. Het eerste halfjaar van 2014 heb ik hier mijn ondersteuning geboden met het samenstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften. Hierdoor heb ik de werkdruk bij de medewerkers kunnen verlagen, zodat zij wat meer ruimte in hun agenda kregen. Kempen Küppers is een informeel kantoor met een prettige werksfeer waar ik beide opdrachten met plezier heb voltooid.

Referentie van Brandenburch BV
Juni 2013 – april 2014

“Brandenburch heeft in 2013 besloten om een nieuw software pakket te kopen voor de administratieve processen, o.a. voor receptuur berekening, opstellen van offertes, orders en de financiële verwerking.
De voorbereiding tot het op maat maken van de standaard software en de implementatie ervan is een intensieve en tijdrovende zaak. Brandenburch heeft “Intance” de opdracht gegeven om dit proces bij Brandenburch te ondersteunen en de verbinding te vormen tussen de leverancier van de software (“Koerhuis”) en de gebruikers bij Brandenburch. Het spanningsveld om het aantal uitzonderingen op de standaard procedures te minimaliseren is een lastige klus. Moniek heeft die taak serieus opgepakt en bij specifieke wensen van de gebruikers tegenwicht geboden om de lijn er in te houden. In goed overleg zijn de maat aanpassingen beperkt gebleven. De implementatie per 1 januari 2014 en het direct gebruik van de nieuwe software vroeg om de nodige improvisatie en afstemming, maar na twee maanden van gebruik en begeleiding door Moniek zijn de meeste “hobbels en pijnpunten ” opgelost. Verdere verfijning binnen de geleverde software kan worden gerealiseerd door de gebruikers rechtstreeks met Koerhuis te laten communiceren en zit het project er voor “Intance” er op.
Wij hebben de samenwerking met “Intance” als positief ervaren.”

Huub Lackamp
Productie directeur